You make me feel alright, for once in my life

Heej!! I fredags hade vi en GYRMT underbar bal!!! Fan, vad lycklig/glad jag blev! Jag och bella dansade som fan, vi lämnade inte dansgolvet särskillt ofta=P Älskade att alla släppte loss, blev glatt överraskad!!

Idag när jag träffade bella så hade vi båda stora leenden på läpparna=D Jag var helt uppe i varv och hyper, men det börjar lägga sig nu. Var och såg Sex and the city idag med bella, kathrin och paulina! Den var riktikgt bra och jag hade jätte kul! Nu är det sängen som gäller!

Bara för att vi är grymma! Och för att jag älskar dig<3 (Bild tagen från steff!)
//Julia


Kommentarer
Postat av: b'

2010-05-30 @ 09:28:05
Postat av: bella

Love you to darling! :D<3

2010-05-30 @ 09:28:52
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0