We can work it out

Hej! Sitter och kollar på sista avsnittet av Andra Avenyn! Är så jädra trött, det har varit så mycket just nu. Det är så jobbigt just nu med skolan vi har verkligen SÅ mycket att göra. Men vecka 20 kommer bli ännu jobbigare... Blä vill inte ens tänka på det nu!
Imorrn är det orienteing med skolan, måste få MVG annars är jag körd! Men de ska nog jag och alle klara av.
Fast jag har värdens problem, vet inte vad jag ska ha för trosor under mina mjukisar!! Antingen tar jag mina new body trosor men jag vet inte svårt! Vad är skönast egentligen?? Orkar inte tänka!

PLUS! Spexfoto på måndag va fan ska vi ha för tema?? Vad ska man klä ut sig till??
Nej, nu ska jag fixa lunch till imorrn=P

Eee, ja... Så kan man ju också göra!
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0