Sunset Strippers



En liten tulpis från idag :)

Hellu!!
Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden men vi har grymt mycket att göra i skolan just nu känner jag så den närmsta tiden blir det nog inte så jätte många inlägg från mig. Idag har vi i alla fall haft två muntliga nationella och det gick faktiskt förvånansvärt bra och jag känner mig supernöjd men resultatet :) Igår höll jag och Jakob ett "prova på" pass för femmorna i spanska och jag tycker att vi var fett bra och hade en jättebra planering men ingen verkade tycka att det var kul fast vi gjorde lekar och sjöng, men men så är det ibland. Om ingen väljer spanska nästa år vet vi ju (tyvärr) i alla fall varför.

Annars försöker jag kämpa mig igenom styvalinan. Varje tal är som att äta glas eller spik eller nått annat vasst men det är bara att bita ihop och suck it up :) Jag är också inne på slutspurten av min brodering och det känns grymt skönt!! Ja det var en lite uppdatering av vad som händer i mitt liv just nu och så vill jag bara få med vilket fint väder det är och det verkar ju som om sommaren kommer i alla fall, man kan ju inte annat än att vara glad :)

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0