Spexfoto!!

Hellu!!
Nu är jag tillbaks i bloggvärlden efter en sjuklig helg med massa snorande, halsont och feber piggare än någonsin!! Kanske inte riktigt men i alla fall idag hade vi spexfoto och det var superkul. Vilket engagemang, sjuk kul att se allas roliga outfits och vem gillar inte att få klä ut sig då och då?? Det var i alla fall grymt kul men jag och Belli var bara liite snyggare än alla andra med våra schweizkläder :) Annars har det inte hänt mycket idag, vi fick sluta tidigare och det är ju alltid nice och så har jag försökt mig på lite matte och det gick rätt bra men det går inte fort men det är bara att kämpa på.

Ibland vill man matcha lite extra :)

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0