(Roast på) Berns !

Heej bloggen! <3
Jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen men idag introducerar jag er för den nya blogg-stefanie. Jag ska se till att blogga minst varannan dag..det låter väl bra?

Min onsdag-tordag har helt enkelt varit bäst! Jag har inte bara fått umgås med mina vackra ppp vänner utan vi har tillsammans firat karro som i tisdags fyllde 16 år (onsdagen) och idag var vi på dessertbuffé på Berns. Ja, ni hörde rätt, vi var på självaste Berns..om det inte ringer några klockor måste jag tyvärr avslöja för er förhoppningsvis få personer som inte vet vad Berns är att ni är såå out! Berns = Roast på Berns = Stand-up komedi program på kanal fem..?? Om det fortfarande inte klarnar upp i skallen på er så finns det endast en enda lösning, begå självmord! Nämen gud, jag skämtade bara! Jag antar att jag överdrev en aning, men ni förstår budskapet. Jag var överlycklig. Mina vänner gör mig lycklig. Desserter gör mig lycklig. Det kunde inte blivit en bättre kombination! Att vi var drop dead gorgeous gjorde inte situationen sämre. Vi ägde allt och alla med vår oundvikliga skönhet! :D




Bilder från vår spex-foto-dag..Jag var indier :)

//Stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0