Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream

Hellu!! Hoppas alla mår bra, själv är jag hur trött som helst och har lite tråkigt. Pappa var nyss inne och kritiserade mitt rum och då blev jag lite irriterad för det är ju inte hans rum. Men men, har köpte hem den glassen jag ville ha, så han är förlåten.

Men imorrn blir det hemma mys för mig själv, ska bli så skönt. Ska faktiskt ta och städa, julia style!! Sen hoppas jag verkligen att solen hittar fram, allt blir så mycket bättre då. Gör den det ska jag sola och försöka få färg, sen på kvällen kommer familjen hem igen och då ska vi väl ha lite lördags mys=D

Nu ska jag antingen försöka komma ikapp med Vampire Diaries eller läsa!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0