Maybe now we can be friends again but first you need to know that you hurt me...

Hellu!! Hoppas alla kära läsare mår bra=D Det gör jag, nja... Nästan i alla fall!
Det har varit en helt okej dag idag, hade dock no hela dan och det kanske inte är det roligaste! Men på förmiddan fick vi sitta ute en stund och läsa igenom ett häfte. Så det var mysigt...
Dock hjälper det inte att jag solar kommer ändå inte bli brun inför balen, kommer typ ALDRIG bli brun:'(

På eftrmiddan planerade jag min framtid i fall allt skiter sig och kanske även om det inte gör det. Det kommer bli fett kul och jag ska bara sätta planen i snurr sen så smäller det!
Till K: Kläder för ca 1916 kr! Inte mycket=P

Gillar håret på första bilden och ÄLSKAR klänningen på andra bilden=D
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0