God Natt

Hej alla glada! Ligger i sängen men vill inte sova. Kollar lite Glee.. Jag vet, jag är en "glee". Men bra är det! Imorrn kan jag se nytt avsnitt=D Känner att min hostainte blivit bättre, skulle nog ha tagit den innan jag gick och la mig. Börjar ångra att jag inte gjorde det=(
Aja, imorrn är det sista dagen i skolan för denna vecka=D Känns så skönt, skulle behöva vara hemma alla dagarna men så blir det inte. Måste bli frisk, det här är inte bra alls. Tänk om jag är sjuk på balen??=O De kan bli så... Men är jag inte frisk till v 21 tänker jag vara hemma alla dagar utom två.

Nu ska jag sova, blev trött nu=P

Hehe.. Puck! Haha, TÖNTIGT =P
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0