ekooooo

Hallå finns det någon här? Ni vet känslan av att vara ensam, att inte ha någon runt omkring sig..att vara den enda levande personen på hela jordklotet? Ok, det sist nämnda är kanske en aning svårt att relatera till med tanke på att ingen har upplevt det..men tänk metaforikst.. Det jag vill komma fram till är att så känns det för mig just nu, vart är ni alle och julls?? Det känns som om mina skrivna ord, konstigt nog, ekar? De har inga andra inlägg att vara bland, förutom mina egna och det räknas inte! Aja, detta var iaf ett desperat rop på hjälp! Mina inlägg vill ha sällskap, snälla julia och alexandra kan ni börja skriva! Fatta tag i pennan(?) och skriv för i helvette, låt tankarna flöda :D

Ok, jag  måste medge jag känner mig pyttelite (läs: jätte) löjlig nu...folk tror säkert nu att jag är helt vrickad, helt vriden i huvudet (kom på det nu, alltså vriden) MEN jag bryyyr mig intee :P

NU måste jag faktiskt ta och skaffa mig ett ordentligt liv, hahahah!

HEJDÅ ! <3

//Stefanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0