Do you still love her?

Hellu!! Sitter hemma och har så jävla tråkigt!! Det finns ingenting att göra, min familj stannar inne eftersom min lillebror är sjuk. Mina vänner är nog ute, vet inte riktigt vad de gör. Och jag sitter här hemma o blir deppig utav att kolla ut genom fönstret och se det super fina vädret... Hungrig är jag också plus börjar tveka på min balklänning!
Gud vad jag hatar livet ibland!!
Emma Watson dressed in Burberry arrives at the Burberry Prorsum Spring/Summer 2010 Show at Rootstein Hopkins Parade Ground during London Fashion Week on September 22, 2009 in London, England.
Så snygg här!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Heey... kunde inte svara på ditt sms... har inga pengar på mobilen -.- :P meeen vadå osäker på din klänning :O den är suuuper fiin, vad är fel?? :)<3

2010-05-15 @ 21:37:01
Postat av: sav

jaa ja håller med kathrin.. varför varför varför julls? den är ju snyggast ever :D

2010-05-16 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0