By the way, I tried to say I'd be there

Heej! Har precis kommit in efter en underbar tid i solen=P Solade lite på framsidan efter jag hade ducshat efter orienteringen som by the way gick grymt bra! Måste säga att de mesta var nog alles förtjänst, hon var grym på att läsa kartan och visade vägen. Medans jag höll i kompassen och slowade ner henne med min dåliga kondis=P

Imorrn är det fredag, så skönt!! Skolan är nog chill, hoppas verkligen det. I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, men hoppas jag hittar på nåt. Annrs blir det nog bara att sola som gäller, men det är inge fel på det;)

SOLA!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Alle

jag tycker att vi var grymma båda två!! =) <33

2010-05-07 @ 18:37:17
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0