Är du nån slags idiot?!

Shululu!<3
Idag har jag haft en riktig snälla-skut-mig-dag...med andra ord har vi haft no-föreläsningar hela dagen! Wohooo! Jippie! Kan ni relatera till benämningen om ni tänker på vad vi elever har fått sitta och lyssna på the whole day? Fast när solen skiner kan man inte låta bli att le och vara glad, även om dagen bombaderas med ångestladdade biologi föreläsningar. Med risk för att bli dömd till nörd, måste jag faktiskt ta och medge att det var nyttigt att sitta bänkad och lyssna på allt (skit)snack, hihi...

Juste måste bara säga att min lördag var awsome. Att grilla är nog bland det mysigaste som finns, måste ske oftare!

//Stefanie

                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0