All I want is for you to see me, for who I am

2009!!

Vad hade du för hårfärg - Blandning mellan blond o brun??
Hur lång var du – Ee, lite över 1,60 kanske??
Vem var du kär i - !!
Hade du nån pojk-/flickvän – Nepp
Vad brukade du göra på fritiden – Allt och inget
Vilka umgicks du med – P.P.P och några andra!
Var allt bättre då – Ja och nej!
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Gärna!
Har du förändrats – En del skulle jag tro

Nu:
Vad har du för hårfärg – Samma blandning
Hur lång är du? – Ingen aning längre
Vem är du kär i – !!
Har du nån pojk-,/flickvän - Nope!
Vad brukar du göra på fritiden – Spela fotboll, plugga & ha kul!
Vilka umgås du med – Mest P.P.P
Hur ser du ut? – Awsome! Eller inte..

Har du:
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Ne, slåss inte
Ljugit för en bra vän – Mhm
Svikit någon – Ja… Usch för det!

Vem:
Skrev du senast till på msn – Carro
Kramade du senast – Vet inte, men minns vem som kramade mig: Kathrin
Sov du hos senast – Min Lovely säng!
Vill du vara just nu - Ingen annan än mig själv!
Ringde dig senast – Daddy!

Vad:
Drack du senast – Vatten!
Köpte du senast – Slush puppie!
Gjorde du igår – Tränade inför no nationella!
Ska du göra imorrn – Orientera!!!!
Vill du göra just nu – Lämna allt jobbigt bakom mig!
Åt du senast – Middag, Pasta Carbonara(??)
Är närmast dig som är rosa – Min filt är lite rosa….

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta- Nja, inte direkt… Men kanske
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Aa, inte kul alls

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja, det har jag
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja, det har jag verkligen gjort
Jag har smugit ut utan lov - Ne, inte direkt
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Aa, det har jag!
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Aa, de e jäkligt jobbigt!
Jag har fuskat i ett spel – Aa, är en sån jävla dålig förlorare!
Jag har struntat i ett prov – Inte nåt stort!
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Haha, faktiskt inte!
Jag har vaknat gråtande – To many times
Jag har somnat gråtande – Japp…
Jag hatar begravningar - Ja, det gör jag…
Jag har sett någon dö - Nej, glad för det!
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej, ännu gladare för det

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0