Above us only sky

Hellu!!
Jag har haft en superbar helg måste jag säga. I fredags åkte vi in till Rix fm festival i kungsan och kollade på massa olika artister. Jag tycker att det var grymt bra men bäst var Amy Mcdonald :) Det var i alla fall en super trevlig kväll och jag tog massa bilder så det kommer väl lite bilder senare nån gång :)

Igår var jag och mamma i Kista och jag köpte massa nya sommarkläder för att jag behöve verkligen fylla på min sommargarderob så nu är jag redo för värmen!! Efter det var det vidare till farmor som fyllde år igår. Det blev släkt och fika, alltid trevligt :) Sen spenderade jag min lördagkväll på trappen och ritade av en del av framsidan eftersom jag missade bilden men det gick rätt bra tycker jag. Aja det var lite om min helg, idag var det bara matte som gällde. Ha det bra!!



//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0