You can't break a broken heart

Heej!! Sitter just nu och lyssnar på Eminem, ska hoppa in i duschen. Var och hämtade datan hos mamma, ÄNTLIGEN!!! Jag är så glad just nu! Sen har jag gett mig själv ett nytt löfte, jag ska "ego boosta"(??) mig själv! Vet inte om man säger så men jag ska arbeta upp mitt självförtroende=D Visst är det bra?? Jag har insett att man mår så mycket bättre och är så mycket lyckligare med ett grymt självförtroende!! Plus att allt blir så mycket lättare med ett leende på läpparna!

Om skolan: Hade två engelska nationella idag. Den ena ganska rolig och den andra riktigt svår och jobbig, men gjorde mitt bästa. Projektet går jävligt segt och på fredag är det matteprov!!!
Nej, nu ska jag stänga av musiken och fixa lite innan desperate housewives!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0