You always make me cry

Hellu!! Idag har det inte hänt så mycket, kollade klart på This it is. Kanske inte den bästa film jag sett, men den var grym för att vara en dokumentär. Brukar inte gilla dokumetärer! Kan säga att det är synd för dom som skulle gått och sett dom där konserterna! Det skulle ha blivit så jävla cool kan jag säga efter att ha sett allt det där, W-O-W, vilken upplevelse det skulle blivit!
Nu sitter jag här och surar för att jag måste gå til skolan imorrn! Vill inte, vill ju kolla på oscarsgalan som går inatt! Det är typ så coolt, älskar att kolla på den galan! Men funderar på att spela in det och se det imorrn, kanske!

Älskar er! Längtar tills det är P.P.P igen!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0