Yo!

HEEJ!<3
Livet rullar på som vanligt..ok, det där lät väldigt trist och negativt vilket inte alls var med meningen, så vi börjar om; Livet går fort som attans och man brukar ju säga att tiden går snabbt när man har roligt..Snacka om att jag slingrade ur mig negativiteten rätt smidigt där, haha! Dem senaste skolveckorna har till största del bestått av NP (nationellaprov) i engelska och det har känts bra, vilket resultaten också visar..Jag måste bara tillägga att min svenska pedagog, Maria är helt underbar! Jag menar det verkligen, i förrigår insåg jag vilken omtänksam person hon verkligen är... mer än så berättar jag inte, hehe:P

På lördag blir det en riktig PPP högtid, då vi firar minnet av Alexandras födelse! Detta gör vi genom en BIG sleepover hos A..KAN DET BLI BÄTTRE?? WoHoOoOo!! *FLIPP* längtar,längtar,längtar...

School update: Idag var det bara jag och jullie som var i skolan från PPP..Dagen spenderade vi även med käraste Carolina. Vi åt på Tasty's och hade allmänt superbra! Vi skrattade också en hel del..Extra mycket kärlek  till polarn';)


Egypten.. Scoza, scoza! (internt)

//Stefanie



Kommentarer
Postat av: Julia

Glöm inte att ni var taskiga mot mig oxå! Är fortfarande lite besviken på dig steff.. =P<3

2010-03-25 @ 22:00:27
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: carro

ouf, hörde (läste) du julia, extra mkt kärlek till mig (A) haha... nej men vi var inte taskiga iaf inte jag :D :) eller hur? hahaha, men erkänn de va askul :D

2010-03-28 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0