Vitamin Well!!

"I know that words aren't enough, but you're better than this. Save your heart for someone that's worth dying for. Don't give it away. Torn apart - never getting what you've been crying for. It's always the same."

Tjnare!! Hoppas alla mår tippen toppen!! Sitter och kollar på vampire diaries, det är så jäkla bra! Men det är typ bara två eller tre avnitt kvar =O Vad ska jag göra sen??? Kommer dö! Men den dagen den sorgen=P
Idag gjorde jag matte prov, jag hoppas verkligen att det gick bra. Det måste ha gått bra, annars är jag helt KÖRD!!
Sen vill jag verkligen veta resultatet på engelska nationella, men det kommer väl dröja ett tag....
Aja, nu ska jag koppla av med lite Ebba Grön och stax blir det mer Vampire Diaries!

Update: Asså Vampire Diaries har den ena snygga killen efter den andra. Den senaste är inte så jätte snygg men det är ju Dino=D
Fan, det är typ inte Dino! Men det kan vara det, är inte hundra än!

Haha, ser ju hemsk ut=P
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0