Love is just another useless word

Hellu!! Ligger och kollar på Jersey Shore, det är roligt! Hade en helt crazy kväll/natt/morgon med älskade P.P.P=D Men det var kul och jag älskar oss!! Åkte hem och då frågade pappa om jag ville följa med och träna.
Haha, det blev ett stort nej för mig. Har sån jäva träningsvärk från igår eftersom de inte blev så mycket streching för mig och nu har jag ont på lite olika ställen. Men det blir mer träning imorrn eller på tisdag!

En vän är någon som vet allt om dig,
men som ändå tycker om dig.

//Julia


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Jaa, alla säger olika premiärdatum xD

2010-03-28 @ 23:01:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0