You know you can always turn around

Hellu!! Som alle sa har vi haft nationella idag och centrum besök=P På idotten hoppade vi hopprep men självklart skulle jag få skit ont i ryggen, fy fan vad jobbigt det är. Men men, det beror nog bara på att jag hoppade lite fel och inte de pato sa! 
Pappa har nu beställt en film till mig, måste få mamma att ge mig pengar och allt är toppen!!!
Måste säga att jag lägntar som fan tills på lördag!! Det är PPP time!!!!
Sen så tror jag att jag missbrukade ordet it's, på nationella i dag=O

Älskar dig min karamell=D
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

ÄLSKAR DIG OCKSÅ GU`LLIE !!! :D :D <333

2010-03-24 @ 19:54:09
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0