Suddenly Everything Has Changed

Hellu!! Idag är det måndag och jag har insett att jag har ett jävligt tråkligt liv! Jag gör typ samma sak vecka in och vecka ut, mina vänner är det samma, jag har bott på samma ställe i sex år. Det händer ju lixom inget nytt, det är såå tråkigt!!! Nu menar jag inte att jag inte älskar mitt liv, jag är glad för de jag har. Men det är ju så tråkigt. Plus, jag är så medelmåttig... Jag är inte speciellt bra på nångon sport, i skolan håller jag mig på en okej nivå. Jag har ingen direkt talang och det finns inga priser för att man läser mycket böcker! Kan det inte hända nånting.....

Update om skolan: Jag blev klar med mitt so projekt för en stund sen, så de kan jag lämna in imorrn. Jag kommer den här veckan ÄNTLIGEN bli klar med mitt engelska projekt så att jag kan få mitt betyg, tackar så mycket för det=D

John Mayer! Han är min drog just nu!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0