The Wind That Blew My Heart Away

Tjenare!! Känner att jag bloggar väldigt ofta mendet är väl bara bra?
Idag var jag ute vid nio för att gymma, känner mig väldigt stolt. Men det är ett helt underbart gym=D
Ska åkta till min mormos om nån timme eller så, sk abli lite kul att träffa henne. Även fast det tar typ en timme att åka dit, men ddet går fort om jag tar med min bok.
Idag är det ju den 20 mars och jag som är en liten tönt är väldit gllad. För idag/inatt släpptes New Moon på DVD!! Skulle ha bokat den så att jag fick den direkt hem, men jag glömde helt bort det. Men min mamma har typ lovat att jag ska få den av henne=D

Har sjungt den här låten hela morgonen, den är bra=D Adam Lambert- Whataya Want From Me
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0