The heart brings you back

Kollade nyss klart på vampire diaries, dom som finns ute än så länge=P Det är helt grymt bra, men stör mig på att det är så många vampyrer hela tiden. Blir lite trött på det. Men jag kan säga att det kanske inte var så jätte bra att se den när man har PMS, jag grät typ åt allt. Innan jag ens visste vad som skulle hända grät jag för något som jag TRODDE skulle hända.
Nu finns det bara tre serier jag "följer" på tv, Gossip Girl, Brothers and Sisters och Cougar Town. Kommer nog kolla Grey's lite grann, men har sett alla avsnitt som finns på internet redan=P DH har blivit tråkigt och jag komme rnig spola det! 
Ska nog kolla på tv nu, gotta mig i onyttigheter. Föör imorrn ska jag till världens bästa gym och sen min mormor=P
LÖV YOU ALL!!!

Det här är vad vi gör i skolan! Nee, bara skoja!! Vi pluggar faktiskt... Ibland
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0