Shutter island

Igår var jag på bio och såg Shutter island, stor besvikelse! Jag hade förväntat mig mycket mer kan jag säga jag menar Leonardo Dicaprio är ju med och han är ju ändå en bra skådis. Den var alldeles för långdragen och jag trode att det skulle vara en skräck film men även om det var vissa läskiga scener så var den i helhet inte läskig tycker jag i alla fall. Den skulle säkert ha kunna blivit bra för att det är ju en bra "story" men de misslyckades totalt tycker jag. Jag rekomenderar verkligen att INTE så den på bio, jag satt och skruvade på mig efter halva filmen och trodde att den aldrig skulle ta slut! Jag kanske tar i lite men den var faktiskt inte bra och det var synd.


//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0