Never Ending Level Game

Hello!<3 TGIF - thank god it's friday! Idag i skolan lämnade jag in mitt so projekt och det kändes jättesuperduper skönt :)
Resten av skoldagen satt jag och Robin och spelade snake, man kan säga att vi är varandras största konkurrenter..just nu är det jag som har rekordet - 850! Wohoo! Who's the bomb?!? Jag är typ besatt av det spelet, helt sjukt..plus, jag lider av abstinensbesvär - det är hemskt, haha!

Never Ending Level Game - Karro, vårt mål är att lösa alla 300 banaor innan vi går ut nian! Vi är på god väg, just nu ligger vi på bana 74(?)..        
Första dagen i Egypten - *SAKNAR*


//Stefanie



Kommentarer
Postat av: K L U R R

Och vi SKA klara det !!! :o ;D <333

2010-03-20 @ 16:20:45
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0