My love for you is still unknown

Heej! Idag var det tisdag, den jobbigaste skolan dagen! Det var franska på förmiddan, var lite flum och prov. Provet gick sådär men jag gjorde mitt bästa. På eftermiddan var det musik, vilket suger!! Men vi kollade på film och skulle skriva lite, sen gick vi där ifrån!
Idag ska jag nog inte göra så mycket, sova tidigt i alla fall. Imorrn ska jag börja kolla igenom projektet mer noggrant=D
Just nu är jag irriterad på pappa, han spelar bajs Ulf Lundell där nere och jag lyssnar på spotify, jag blir störd av musiken där nere!

Miley Cyrus på Oscars galan 2009 och 2010! När var hon som snyggast?? Själv tycker jag 2010 (högra)
//Julia

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Nej, jag tycker lätt 2009 ! Hon såg mycket fylligare ut där (a) ;p <33

2010-03-09 @ 20:15:53
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0