Inbjudan från K!

Kära medborgare av P.P.P., ni är härmed inbjudna till förbredelse-inför-engelska-nationellaprov på Vintervägen --.
Wooohooooo!

Kalaset börjar kl.15.00 (digital tid) på mötesplatsen "skoltrappan" (som ligger i Jakobsberg). För er som har problem att hitta kommer det finnas möjlighet att beställa en karta. Det är avgång mot The Big House kl. 15.04. Sedan spenderar vi en film eller två framför min alldeles egna storbilds TV (den är FETT stor). Efter det blir det antingen rika prinsessor, pappa-mat eller nyttighetsfrossa på Emil's. Därefter återgår vi till filmtittande för att förbreda oss för den stora dagen - The TISDAG!!!

Plats: Sofforna, vardagsrummet, THE house, Vintervägen --, Olufslundshöjden, Jakobsberg, Järfälla, Stockholm, Uppland, Sverige, Norden, Europa, Jorden, Vintergatan, Universum...Ja, jag tror ni fattar.

Datum: måndagen den 15onde Mars, kl: 15.00

O.S.A. Senast idag, innan dagen är slut. Eller någon annan dag.

Ta med dig: Massa engelsktalande filmer, gottigotti (i form av godis, chips, glass, dyl.), mysiga kläder, pengar till mat (ifall vi bestämmer oss för att tjockisfrossa), ett glatt humör och en gitarr.

Klädsel: Smoking, långklänning och slöja.

VARMT VÄLKOMMNA


Detta är alltså en inbjudan hem till Karro. Hahaha, visst är det roligt! Det ska bli kul iaf, det är nästan så att jag längtar till NP i engelska!!

Imorgon em. åker jag till Linköping!! Det ser jag fram emot, det kändes inte som att jag fick nog av min syster sist vi träffades, så nu ska det bli ändring på det. Linköping here I come!

Update av skolan: Skolan känns bra, har kommit igång med projektet! Är dock nervös inför NP i eng. ... förhoppningsvis går det bra. Savannah is back, vilket jag är mucho happy about, PPP är fullbordat!

... juste en sak till, massa med kärlek till min syster Natalie...och er övriga människor! 

//Stefanie


Kommentarer
Postat av: K L U R R

Hahahah, vad glad jag blir !!! :D :D :D <333333

2010-03-12 @ 07:43:02
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Nat

Massa pussar o kärlek till dig me min älskling=)

2010-03-12 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0