I´m better near to you!

Hejsan! Vilken dag det har varit! Imorse åkte pappa och Dante till sjukhuset, för att kolla vad som hände Dante igår och för att kolla pappas finger. Dom kom hem efter ett tag men med åsa också som nu är sjuk! Pappa är nu också sjuk och dante är fortfarande småförkyld! Senare på kvällen åkte pappa och Åsa till Åsas mamma för hon hade fått något problem men hjärtat, dom fick ringa ambulans och sen vet jag inte mer!
Aja, det är jobbigt ibland! Själv är jag VRÅL hungrig och irriterad på pappa för att han inte hjälper mig beställa hem en bok!!! Det är Svinlande Höjder som ska få bli det nya i min bokhylla, jag vill verkligen läsa den. Den tillhör ju klassikerna=D

Sen ville jag bara tipsa om tre bra låtar! Gillar dom starkt=D

Near to you- A Fine Frenzy! Favoriten just nu, lyssnar typ alltid på den här!


Almost Lover- A Fine Frenzy! Den här sätter sig! Älskar A Fine Frenzy just nu!


Storm- Lifehouse! Lite seg, men bra!
Nu ska jag äta och ännu en gång be pappa beställa hem boken!!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0