Förlora ditt hjärta och ta ditt förnuft till fånga!

Hejsan!! Måndag idag och det är sportlov, känns riktigt skönt. Har inte gjort nåt vettigt hittills men jag väntar på att pappa och Dante ska kommer tillbaka från sjukhuset=P Fast ska väl ändå inte göra nåt efter det, men man vet aldrig!
Tänkte bara säga att jag änligen köpt en ny väska=D Det blev en grön adidas väska som verkligen är GRÖN!! Men kommer inte börja använda den än, för den är verkligen GRÖN!! Måste vänja mig lite först!
Nu ska jag forsätta lyssna på A Fine Frenzy och beställa hem lite böcker=D

Fan jag har verkligen blid brist!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Cccccaarrro

hon har ganska bra ltar! a fine frenzy.. :p

2010-03-02 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0