Äntligen fredag!!

Sitter i skolan just nu, vid de höga borden för de som bryr sig! Höll på att plugga matte nyss, gick lite bättre än i natt. Då blev det väldigt mycket vampire diaries och väldigt lite matte. Men matte suger ju så vad ska man göra??
Halv elva ska jag dra mig ner till no salen för prov!! Jag är ganska nervös om man säger så, men jag ska göra mitt bästa i alla fall! Kanske ska sluta blogg nu och plugga lite mer men jag vill inte pluggaoch eftersom det redans er ut som jag pluggar kan jag ju lika gärna fortsätta=P
Efterskolan ska jag dra mig till mammas jobb där jag ska plugga lite mer, sen vär det av till mami där helgen ska tillbringas. Blir lite god mat, mys och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0