Ännu mera måndag

Hellu!!
Idag var det bara att ställa klockan igen och i mitt fall var det ju då lite fågelkvitter och en "soluppgång" som väckte mig och jag måste faktiskt säga att det är ganska skönt :) I skolan fick vi ett nytt projekt men det känns lite roligt för att det handlar om religion och det kan nog bli ganska intressant men jag får se hur jag känner senare i veckan, förmodligen inte lika possitiv :) Nej nu ska jag nog ta och fortsätta brodera. Den verkar ju aldrig ta slut, men skam den som ger sig så det är bara att kämpa på, pussar!!

"En liten palm" :)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Sv: Varsegooo ! :D Och taaack så mucho (a) ;) <3333

2010-03-09 @ 07:08:49
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0