A reason for living

Hellu! Sitter i sängen och försöker låsa upp min käke! Det går ju verkligen inte alls bra, det gör så ont.
Hela den här dan har varit pissig, hållt på att få "psykbryt" typ två gånger. Men nu känner jag mig på bättre humör, men har ändå inte fått i mig nån mat. Lite blåbärs soppa var det jag åt när jag kom hem, men det stillade inte min hunger.
Om jag inte har tur kommer jag få ha cp käke tills lånngt efter påsk. Händer det får jag riktigt psykbryt!
Imorrn är det matte prov och simning. Matte provet kan jag ju säga kommer gå så jävla dåligt, känner mig inte redo! Simningen känns okej, måste bara hitta några bra kläder att simma i!

Bläää... Musik uppgiften suger!!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0