"Vore han en glass, skulle jag slicka honom varje dag!"

Heej! Har inte bloggat på längen jag har bara inte känna för det=P Har kommit hem runt typ nio/tio tiden nästan varje kväll, har ju varit ute och haft det grymt chill! Varit med bella, kathrin, paulina, carro och steff... Lite blandat sådär.
Igår var jag, bella o kathrin ute och gjorde typ ingenting. Tills vi såg att någa hade träning på graninge, så vi gick och kollade på dem!

Idag har jag inte gjort nåt, hade tråkigt tills skolan slutade. Då jag o kathrin satt och tråkade ut uno (mest kathrin) sen hänkade vi med johan hem, nästan i alla fall!
Nu ska jag dra upp till  landet med papi=D Kommer imorrn kväll och bloggar säkert då. På söndag är det konfirmation som gäller=D

Bara för att vi är så grymt sexiga tillsammans=D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0