Half of my heart's got a grip on the situation

Hellu! Det kanske har vatir lite dött på blogg fronten, men det är för att vi alla har ett liv också=P Ne, men vi har bara njutit och haft kul!
I tisdags drog vi hem till pontus för att grilla o umgås med niorna. Det var väldigt trevlig, blev dock inte mycket sömn. Typ en timme! På onsdagen träffade jag kathrin o steff en liten stund och vi käkade godis och pratade.
Idag var jag också med kathrin o steff och vi hade picknick med jordgubbar, grädde, godis och tom och jerry-kexs. Gick sen runt lite, tills vi drog hem till mig för fotboll=D
Frankrike- Mexico och Mexico vann med 2-0=D Jag blev glaaaad!!!!


Haha!! Jag, Alle och Johan hade kul i onsdags morse=P
//Julia

Kommentarer
Postat av: Alle

hahah, asså sjuk bild men roligt hade vi!! :D :)<33

2010-06-19 @ 21:30:07
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0