There's no real love in you

Hellu!! Har haft en jätte slapp söndag, med fotboll! Sitter nu och väntar på nästa fotbolls match, brasilien-elfenbenskusten=P Har också surat lite för att min familj länmnade mig i flera timmar utan att säga nåt!
Är dock jäkligt irritedar på pappa nu också så...

Imorrn har jag inte direkt några stora planer, vill väl umgås med vänner om det går!? Försöka få pappa att lita på mig står också på schemat...
Funkar inte det åker jag upp till landet på tisdag och sen hem själv på torsdag kväll, för midsommar ska jag inte spendera med familjen!

//Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium/linje har ni sökt till? :)

2010-06-21 @ 14:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0