take a deep breath

Hej!<3
Jag vet, jag har inte bloggat på jätte länge! Mitt liv har varit superbra den senaste tiden. Jag har gjort mitt allra sista matteprov på grunskolan och fått mvg! Jag har umgåtts med underbara människor och haft så kul! Vissa kvällar har spenderats på graninge andra på tastys café..hehe, glömmer aldrig carro med brödet! (ni som va med fattar). Jag har haft underbara chilldagar i skolan, då man bara har lallat runt och typ inte gjort någon nytta alls... Jag har helt enkelt haft det bäst!

Det känns jobbigt att berätta om vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden och det är nog den största anledningen till varför jag inte har bloggat..för jag vet, snart är allt det här bara ett minne blott! Jag vill inte sluta skolan imorgon! Idag var det den allra sista skoldagen...Kan ni förtså det, för det kan verkligen inte jag! Kommer sakna allt och alla otroligt mycket!

Precis som alle berättade hade vi vattenkrig i skolan idag, vilket var ett perfekt avslut! Vi var tvunga att lämna något slags spår efter oss även om det var i from av vatten nerhällt i kapphallen och b-salen, lyckades vi ändå utmärka oss från alla andra tråkiga nior som har gått ut innan oss. Jag har nog aldrig brutit mot så många skolregler samtidigt! Men f*n, vad kul det var!



Alla nior från Vittra i jakobsberg - 2010 !

//Stefanie


Kommentarer
Postat av: CARRO le legend

naw steff! :D HAHAHA jag fattar inte det där med brödet, är de jag carro eller karro? :p hahaa

VI ÄGER WOOOHOOO, vi får ta o ses i sommar!! <3 när jag hälsar på i skolan ska jag vara högljudd, ingen ska glömma mig hahahaha(A)

2010-06-15 @ 14:25:21
URL: http:// PROPPELLERN
Postat av: CARRO le legend

naw steff! :D HAHAHA jag fattar inte det där med brödet, är de jag carro eller karro? :p hahaa

VI ÄGER WOOOHOOO, vi får ta o ses i sommar!! <3 när jag hälsar på i skolan ska jag vara högljudd, ingen ska glömma mig hahahaha(A)

2010-06-15 @ 14:26:10
URL: http://PROPPELLERN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0