Hur kan livet vara grymt underbart med ändå så jävla pest?

Heej!
Jag kan säga att jag är typ så grymt lycklig just nu, men samtdigtit vill jag bara gå och dö!
Jag är så glad att jag har umgåtts så mycket med dem jag blir glad av på senaste tiden, verkligen fått smaka på livet. Jag skrattar och endorfinerna bara sprudlar ur min kropp och själ.
Sen är jag också så jävla depp och känner mig så vilsen. Om FEM dagar slutar jag nian, TRE av dem kommer jag få spendera i skolan. Det känns så overkligt just nu... Därför känns allt så peest, jag vill fan inte sluta!!!
Jag kan lova att det kommer ett inlägg om alla känslor inför det om några dagar, förvarnar er så att nu slipper läsa det =P

En smula crazy blid! Jag undrar vad steff gör?? =P (Snodd av alle?)
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0