FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK!!!

FAN HELVETTES JÄVLA PISS FUCKIG SKIT! AAHHHHHHGGGG!!!! Sådär känner jag just nu! Fan asså! Jag ville verkligen att Portugal skulle gå vidare... Kan ärligt säga att det kanske rann en eller två små tårar ner för min kind när de inte gjorde det. Fan asså....
OCH domaren då! Fan de var klart att Portugal skulle få frispark för Ronaldo knuffades! De var SÅ tydligt!

De var synd om min bebis.... Han är faktiskt bra, men den här säsongen har inte gått så bra. Men nu kommer han få jätte mycket kritik som han inte borde få egentligen...

Min älskling=D
//Julia

Kommentarer
Postat av: CARRO

Du måste skojja. Domaren var asbra ju :o woohoo hoppas Spanien vinner allt.. Italien o Frankrike har ju redan åkt ut :( <3

2010-06-30 @ 13:36:52
Postat av: Julia

NEJ! Domaren sög hästballe!!!! Hoppas inte på spanien... Hoppas nog på Brasilien! Eller jag vet fan inte.

2010-06-30 @ 18:10:59
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0