Freedom!!!

Hahah, okej det kanske inte riktigt är freedom än men nästan för att nu är typ allt klart bara nån liten jag-orkar-inte-bry-mig sak kvar och det är fett nice! Därför känner jag mig bara allmänt glad och jag menar kolla ut, det är grymt härligt ute :) 

Aja i alla fall, tänkte tjata lite mer om balen. Det var verkligen en GRYM kväll och det var verkligen så lyckat. Det var god mat, trevligt folk och det avslutades på dansgolvet där alla verkligen shakade loss! Men såklart så blev det ju lite tårar också men det hör väl till. Alla var i alla fall super fina och jag längtar så tillbaks :) 

Nu har jag i alla fall bestämt mig att en tid framöver ska jag se till och blogga mycket. Vi får väl se hur det blir med den saken men nu när skolan börjar lungna ner sig får man ju mer tid över :) Ha det bra, soliga kramar till alla! :)

 
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0