Det är alltid för tidigt att ge upp

Heej!!
Idag var det friidrott som gällde och det var lite kul faktiskt men jag har ingen talang för det kan jag i alla fall säga :) Jag gillar nog höjdhopp bäst, jag är inte särskilt bra på det men det är i alla fall roligt. Under dan var det också fotbollsmatchen mellan lärarna och niorna och vi vann!! Det var typ första gången på jättelänge. Jag spelade inte men alla som spelade var superbra :) När jag kom hem blev det lite Rädda Joppe. Haha, jag var bara tvungen att köpa dvdn, jag har så härliga minnen från nar jag var liten och såg det :) Ikväll blir det en tre timmars lång föreläsning/kurs för att få börja övningsköra, nice! :) Ha det bra.


//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0