Allt och inget!

Hellu! Kom nyss in efter att ha legat i solen sen runt ett? Inte länge men jag kände hur mitt huvud var på väg att explodera så det var dags att gå in... Får sola vidare när de blir fint väder igen=P

Vet inte vad fan jag ska göra nu, tror inte direkt att nån av mina kompisar är hemma. Det är toppen väder plus att några skulle iväg på Twilight Movie Night -.-... Kommer typ se Eclipse om en/två veckor kanske.
Aja, ska nog kolla lite tv och bara slappa... Kanske äta nåt också=D

Sen måste jag säga: JAG SAKNAR KAROLIN MARIA ELVIRA SMURF LUKAS GJÖTHLEN(+ alla andra namn hon har) GRYMT MYCKET! Jag har fan inte träffat henne sen vi slutade skolan =O Aja, du får fan ta och släpa ditt feta ärlse till mig!

Puss på MIN Karamell!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Mahtob

ÅHHHHHHHH, JAG SAKNAR DIG OCKSÅ DIN BAJSKORV !!!!!!!!!!!!!! <<<<<<<<<<<<33333333333333333

2010-06-30 @ 11:08:38
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0