Torista!

Nu är det inte långt kvar till Spanien och det ska bli grymt härligt!! Planet går typ 05.40 och taxin hämtar oss tre så det lutar ju mot att inte gå och lägga sig, man kan ju liksom sova på planet :) Det kommer att bli super najs med två veckor sol och bad och att bara få komma bort lite. Just nu känner jag mig lite smått rastlös för att jag går ju typ bara och väntar på att få åka men ni ska få några bilder så länge :)

Det här är från balkonen där vi ska bo och bodde för två år sen.


Solnedgång! (eller det kanske är uppgång förresten aja jag vet inte)


Trapphuset, det känns såå spanien för mig :)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Julia

De är fett coolt att du kommer vara i Spanien under VM finalen=D Fest de komemr bli om dem vinner!!

Men aja, kommer sakna dig gumman! Ha det grymt bra och sola extra mycket för mig!

Sen får du gärna komma hem med ett par nya shorts till mig;)<3

2010-07-10 @ 19:00:00
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Alle

Tack Jullie!!! <3 Jag ska hålla ögonen öppna efter shorts :D :D <33

2010-07-10 @ 19:38:58
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Caroline

underbara underbara spanien! Hoppas ni har det varmt o skönt. Vi ses där nere om 1 vecka..



Sola inte för mycket bara för jag vill inte se ut som en stor snögubbe bredvid dig på stranden :)

2010-07-15 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0