Let us die young or let us live forever

Tjenare! Hoppas alla lever i värmen? Här hemma håller vi typ på att dö, fläktar i varje rum=P
Det har varit en ganska lung dag, vi åkte och träffade min farbror familj's "lilla" Ture. Jätte söt=D
Blev Plantagen och Ica efter middan och ja, nu sitter jag här. Pappa klagar lite för att jag har snott datan, men jag får inte igång den lilla=O

Imorrn blir det nog Grönan, känns onödigt. Men vem fan bryr sig??
Ska fylla i massa papper med pappa nu, hörs kanske senare=P

Tagen med mobil, därför suddig=P
//Julia

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Bilden var riktigt fin, var inte så suddig ;)<33

2010-07-05 @ 23:31:50
URL: http://kathrinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0