In Jordan

Heej!<3
Vet inte riktigt vart jag ska borja, det har hant ganska mycket sen sist! Men jag kanske ska borja med att meddela att jag ar utomlands. Det forklarar varfor vissa bokstaver saknas.. Jag fick tag pa en dator sa jag tankte att jag skulle passa pa att skriva ett litet inlagg. Jag har det super har borta! Solar om dagarna och umgas med slakten pa kvallen :) Oftast ar det sa iaf..

Jag har ingen som helst kontakt med mina vanner nu nar jag ar har borta, sa jag tankte att ett inlagg har pa bloggen var det enda sattet att na ut till dom (fb, finns oxa men pallar inte det nu) ... Det jag egentligen ville med det har inlagget va att saga att jag saknar alla super mycket!!! Snart ar jag hemma igen och da vill jag umgas massa med mina fina vanner innan vi borjar GYMNASIET!

Na, nu ska vi ut o ata med slakten..ses snart igen :)
Puss pa er! <3

// Stefanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0