When you´re bored by yourshelf you wanna care for another

Helllu!!
Idag var det spanska eller rättare sagt skulle vara spanska men det slutade med att vi typ hade det i en halvtimme och resten blev rast och syo typ men det var niice :) Något som inte var så nice var att Steff var sjuk, lilla tussis :) Men vi fick stå ut en då och eftermiddagen pratades lätt bort så jag fick egentligen inte så mycket gjor idag och det var väl inte så bra dock... Vid tre hade jag "syo-möte" eller nått och det känns grymt bra, jag är såå redo nu, haha :) Ja det var min dag, ikväll ska jag försöka få nått gjort i projektet. Puss!! (Steff krya på dig, massa puuussar!!) <333

Denna banan får symbolisera dagen :)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: S

tack alli! pusss<3

2010-01-19 @ 21:00:21
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0