SÖNDAG!!!

Hej! Trevlig söndag på er allihopa! Idag händer inte mycket, ska bara slappa och ta det lungt. Ska åka hem till pappa idag, ska bli skönt, vill hem.
Igår så var vi ju i kista, jag inhandlade en tröja från JC. Den är skit snygg=D Sen köpte jag en söt tröja till Dante också, var bara tvungen. Jag kollade på en väska på stadium, den vill jag verkligen ha!!! Jag behöver bara 500 kronor, sen så kan jag köpa den.
Sen har jag insett att jag vill ha flera Converse!! Först ett par låga gråa, som finns på Åhlens! Dom bara måste jag ha, annars kommer jag dö. Sen finns det jätte många snygga på Niljon (??), så jag ska spara pengar till det. Jag älskar Converse, plus att dom är bra för mina fötter. Jag går konstigt och dom har någon grej vid hälen som är bra!

Cool bild=P
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0