Tränade med bells!

Helloj! Idag var jag o tränade med bells efter skolan. Kändes skönt och nu ska jag fan skärpa mig, mins två gånger i veckan blir det=D I skolan hade vi labb, riktigt kul. Sen blev det ea och idott, på idrotten blev det självklart fotboll. Dom första grejerna vi gjorde var konstiga, jag sög ju! Men på själva matcherna var jag grym, riktigt bra. Bara det att jag och karro krockade med varandra och blev liggandes på varandra på golvet! Så nu har jag ett blåmärke på armbågen som gör skit ont=( Haha, men det måste nog sett ganska roligt ut! Jag o Alle var i samma lag, vi ägde allt o alla=D
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det nog middag är vrål hungrig=P

//J

Kommentarer
Postat av: Klurr

Hahahahahahhahahhah ! ;D ;D Puss på dig min gullie <3 <3 <3

2010-01-13 @ 18:20:25
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0