Today

hejhej!
Gissa hur många timmar jag sov inatt ?? håll i er..hela 14 timmar!! Förstår om ni är helt paffa, kan själv inte förstå hur jag kunde sova så länge..det kankse ligger nått i att jag inte fick någon riktig sömn natten innan..men ändå, 14 timmar..helt otroligt :P

Jag är riktigt sugen på att gå på bio o se Avatar, de flesta säger att den är riktigt bra..Hade svårt att tro det till en början men efter all den goda kritiken kan jag nu inget annat än att känna suget efter att se filmen, plus nån sa att den handlade mer om kärlek än aliens, o kärlek gillar vi;) 

Pratade med min kusin idag på facebook och ni anar inte hur mycket jag längtar tillbaka till alla! Får lite smått ångest när jag tänker tillbaka på det, fast å andra sidan är man glad över allt gött folk man har här hemma i Sweden..så klaga ska jag inte göra, absolut inte!


I min fasters vardagsrum..*saknar*

kiss
// Steff


Kommentarer
Postat av: Klurr

Ahh, vad snygg där ÄR steff !!! ;D <3

2010-01-07 @ 12:42:41
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0