tillbaka!

heej! Idag på morgonen kom jag hem från en mycket lyckad och rolig resa..jag hade fett roligt, ville nästan inte hem igen. Nyårsfirandet var nog resans höjdpunkt, det var riktigt kul! Kan inte fatta att det är 2010..
Nu är det bara några dagar kvar till vårterminens skolstart..Det känns väl sådär, med tanke på att det betyder slut på lov, slut på vakna när man har lust o lägga sig när man vill och början på rutinerna igen. Fast det är ju trots allt sex dagar kvar och på sex dagar kan man göra mycket. P.P.P. måste lugnt träffas, eller P.P.P. ska träffas minst en gång innan skolan börjar, det är ett krav!!, ett positivt krav såklart.



Jag o min kusin på nyår!

//steffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0