T R Ö T T ! !

Shoo!!
Just nu känner jag mig väldigt slut för att idag åkte vi, några ifrån skolan, till bruket för att åka "pulka" eller  rättare sagt sopsäck. Det var väldigt kul för att det var ju ett tag sen sist. Det var väldigt kallt men det gjorde inget för att då gick vi in på fiket och mös med varm choklad, mumsigt!! Efter det blev det lite korvgrillning och det var väldigt skönt att få värma sig vid elden :) Efter det kom mamma och pappa och hämtade mig och så åkte vi till farmor och farfar och fikade. Jag somnade nästan för att det tar på krafterna att springa upp och ner i en pulkabacke men nu känner jag mig lite piggare i alla fall. När jag kom hem övade jag lite med min Babyliss iCurl. Jag är inget proffs än men när man lyckas tycker jag att det blir fett coolt ;) Ha det bra!!

Här är mina glammiga lockar, vad tycks?? :)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: S nr 2

vadå inget proffs ? DU ROCKAR ALLIE !! :D :D <3

2010-01-02 @ 22:01:07
URL: http://savrolin.blogg.se/
Postat av: Caroline

De blev ju supersnyggt :) Jag misslyckades heeelt med lockarna på nyårsafton, såg mest nyvaken ut :)

2010-01-03 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0